כדאי להקשיב גם:
02.11.22
01:00:05
והפעם בגין מדבר עם דודו טופז ומרטין לותר קינג. וברכט תוהה עם שלונסקי על לחם, מוסר ושמחה. ומוסיקה? פלא מתנשף על פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו
פרק 3 – בשבחי ההתבוננות
שיעורים במשחק
שדרנים מתחלפים
14.06.12
01:00:29
"בשדה אני העדרו של שדה. ככה זה תמיד. היכן שאני נמצא אני מה שחסר"
איך אפשר להיות משורר הנסתר ועם זאת להיות ישיר? מארק סטרנד עושה זאת בטבעיות ובפשטות.