דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

מדיטציית צלילים – אום נמה שיוויה

מתוך: מדיטציית צלילים דרור רדה

player background  
11.11.20

על שיווה שמעתם? לפי ההינדואיזם האל האחראי על הריסתו ובריאתו מחדש של העולם וגם יש לו שש ידיים! מוזמנים לקחת פסק זמן ולהצטרף לדרור רדה למדיטציית צלילים רב ממדית. הפעם נתרגל מדיטציות קוליות עם מנטרות, והפעם את מנטרת ״אום נמה שיוויה״.

כדאי להקשיב גם:

  • 09.04.20 01:58:38

    בתוכניות האחרונות, שלי ימי הקורונה וההסגר, אני מרגישה עוד יותר ברת מזל מתמיד, על כך שזכיתי לתוכנית רדיו שבועית, שלי היא מספקת בוודאות תרפיה שבועית. מקווה שגם לכם. מתחילים בנשימה עמוקה וכניסה פנימה, ממשיכים בתנועה שמתגברת והולכת, ומסיימים ברגיעה. בין יבשות, עולמות, סגנונות ומקצבים – גרוב עולמי עם אליענה בן-דוד, מהאולפן הביתי בברלין. רוצים את רשימות השידור המלאות? מוזמנים לבקר בבלוג של אחת ששומעת.

  • 27.05.18 00:53:49

    שדרני רדיו מהות החיים פוגשים את שרי אריסון לשיחה פתוחה ונינוחה. והפעם – שרון זליקובסקי ושרי אריסון משוחחות על הספרים שהוציאה שרי ועל הקשר בין התפתחות וצמיחה לעולם הספר.

  • 27.10.19 01:37:09

    מדוע ככל שמדע התרופות משתכלל, אנחנו רק נעשים יותר חולים? למה הבדידות מוגדרת כמחלה לכל דבר? סדרת שיחות מרתקת עם הרב יובל הכהן אשרוב בשיתוף בסוד הדברים, מנסה לענות על שאלות אלו ועוד רבות אחרות, ומאירה את היומיום של כולנו בפריזמה ייחודית ופוקחת עיניים

  • הצג עוד
    Skip to content