כדאי להקשיב גם:
מהי ה"על תודעה"? מערכת העצבים האוטונומית שלנו אחראית על ויסות פעולות משמעותיות כמו נשימה, פעימות לב, עיכול, ועוד. מקובל לתאר את המערכת האוטונומית כבלתי ניתנת לשליטה וכבלתי מודעת, ועל כן מכונה "העל תודעה". האם "העל תודעה" היא חלק מאיתנו? וכיצד ניתן לפתח תקשורת עם מערכות הגוף הפנימיות ולהשפיע עליהן
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לומר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.