כדאי להקשיב גם:
01.01.09
00:59:55
בגיל 4 בערך, אנחנו מתחילים לשאול על כל דבר "למה". למה יש עננים? למה אוכלים? למה הולכים? נראה כי השאלה לעולם לא מאבדת מהרלוונטיות שלה. ינץ לוי שואל ולפעמים גם מצליח לענות.
27.03.22
01:00:26
והפעם פרופסור קרסו על נשיקותיה וצביטותיה של המריחואנה. וניסים אמון על תפוחי רוח. ומוסיקה? פלא לופף פלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. טפו עלינו