כדאי להקשיב גם:
הפעם, על הנצחון הגדול ביותר. ונחמיה? י״א (י״ט עד הסוף). ומוסיקה? סורגת. יופי. שבת שלום. טפו עלינו
להזדהות יש הרבה פנים – יש בה צד שמאפשר השתייכות וחיבור לעוד אנשים שחולקים ערכים בסיסיים משותפים, אין ספק שיש בה צד שמסתגל לדברים שעוזרים להישרדות עוד מימיו הראשונים של האדם,
יש בה גם את היכולת להבין את האחר דרך הזדהות עם הצרכים שלו. הבעיות מתחילות כשאין הפרדה, או יותר נכון תיחום ביני לבין האחר. איפה הוא מתחיל ואני נגמר?