כדאי להקשיב גם:
14.01.17
00:28:24
"הם אף פעם לא משלמים לעבדים מספיק שייצאו לחופשי, רק כמה שישאיר אותם בחיים כדי לחזור לעבודה. אני יכולתי לראות את זה. מדוע לא יכלו הם? אני הבנתי שאין רע מזה בספסל בפארק ואין רע מזה בלהיות עכבר בארים, אז למה לא להגיע לשם מלכתחילה, עוד לפני שהם ישליכו אותי לשם? לָמה לחכות? כתבתי רק מהתיעוב כלפי כל זה, זה עזר להוצאת הגועל מהמערכת שלי".
צ'ארלס בוקובסקי.
20.10.22
01:00:09
והפעם, המיקום המדוייק של אמצע העולם. ותהילים? ע״ב. ומוסיקה? פלא מציית לפלא. ואלוהים? איתנו. ויופי. ושבת שלום. וטפו עלינו