הצהרת נגישות
הסדרי נגישות מהות החיים חברה לתועלת הציבור בע"מ
מהות החיים חברה לתועלת הציבור בע"מ ("החברה") הפועלת בשלושה ערוצים: רדיו מהות החיים; אתר מהות החיים; מרכז מבקרים "מהותי" ("האתרים"), נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכלל הגולשים לאתריה, שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לצרוך את תכניה של החברה, באופן עצמאי ושוויוני.
נגישות מרכז מבקרים "מהותי"
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז "מהותי" הממוקם בשדרות שאול המלך 21 תל אביב-יפו, בקומת הרחוב .
קיימות חניות נכים בחניון גולדה הסמוך (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
- קיים רצף גישה מהחניה בקומת -1 בחניון גולדה, דרך המעלית לקומת לובי – כניסה לבנין ומשם למרכז "מהותי" ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
- הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
- קיימים שירותי נכים נגישים בניין ( קומה -2) ובקומות השונות.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למרכז "מהותי" לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
הנגשת פעילויות – בקשות מיוחדות
- הנגשה פרטנית של פעילות – יש להגיש בקשה כ- 10 ימים לפני מועד ההגעה.
- הנגשת פעילות לקבוצות עם צרכים מיוחדים – יש להגיש בקשה כשלושה שבועות לפני מועד ההגעה למרכז "מהותי" על מנת שהחברה תוכל להתארגן בהתאם.
- לכל בקשה מיוחדת ניתן לפנות לרכזת הנגישות של מרכז "מהותי" שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
נגישות כלל האתרים
נגישות אתרי האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
החברה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
יצוין כי אפליקציית רדיו מהות החיים אינה נגישה. ניתן לקבל את אותם שירותים שהאפליקציה מציעה באתר רדיו מהות החיים המונגש.
מידע על נגישות האתרים
- אתריה של החברה עומדים בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
- התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
- כל אחד מהאתרים מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
- לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
- מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתרים לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
- מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור הגולשים אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
- בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לצרוך את תכני החברה באופן הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
אמצעים ליצירת קשר עם החברה:
למעט מרכז מבקרים מהותי, החברה אינה מקבלת קהל וניתן לפנות אלינו דרך הערוצים הבאים:
- דואר אלקטרוני – info@eol.co.il
- פניה באמצעות הדואר: שדרות שאול המלך 21, תל אביב-יפו
פרטי רכזת הנגישות בחברה
- שם: נעמה קאופמן
- טלפון: 03-7181308
- דוא"ל: naamak@mahuti.co.il
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 09.12.2021