דלג לתוכן

פתח נגן של שידור חי שידור חי

נוירומרקטינג – היכרות עם טקטיקות שיווקיות חדשות מצמיחה צרכנים נבונים

מתוך: קול קורא תום לב-ארי וירדן להבי

 
17.01.21

תמצית הפודקאסט

פרסומות הפכו לחלק אינטגרלי במציאות היומיומית שלנו. שלטי חוצות שמציצים אלינו ובאנרים קטנים ברוב אתרי האינטרנט. הפרסום הולך ומחכים, טקטיקות מבוססות מדע משתמשות במנגנונים הפסיכולוגיים שלנו כדי לשנות את העדפותינו. אם נלמד את הסודות ונחכים יחד עם עולם הפרסום נוכל להישאר ערים ולבחור באופן אותנטי ומודע יותר.

כדאי להקשיב גם:

  • 17.09.20 01:27:44

    כמו איזה שיר הייתם רוצים שהשנה החדשה תיראה? גליה גלעדי בתכנית מיוחדת שכולה משאלות לשנה החדשה – חלק ב'

  • 22.02.24 00:48:38

    שיחה עם צביה אהרוני, מייעצת בטארוט ומנחת סדנאות, על כלים לשלום פנימי – במיוחד בזמן מלחמה, מתוך עבודה עם הקלפים הייחודיים הללו, שבתוכם סודות רבים ובכוחם לקחת ולכוון את האדם פנימה עם השאלות הנכונות

  • 23.06.22 00:59:31

    שעה של מוזיקה מעולה להתעורר איתה, בעריכת ובהגשת אמיר פרי

  • הצג עוד