דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

התבוננות ברוח ספורטיבית – 9.12.20

מתוך: התבוננות סוגרת שבוע דליק ווליניץ ושמואל שאול

player background  
09.12.20

לימור מזרחי וערן איתן מעמותת ערכים בספורט ברצועה מרחיבת פרספקטיבה על ספורט, ערכים ומה שביניהם והפעם: שילוב ספורטאים בתעסוקה. נדבר עם אריאל רוזנפלד – מנכ"ל חברת טרי ד- סינגלס על תפיסת העולם שלו בשילוב ספורטאים ככוח מניע. מוזמנים להרחיב על ידי קריאת הכתבה: "מוטיבציה – מאיפה מגרדים אותה כשהדרייב יורד אבל דברים צריכים להיעשות?"

כדאי להקשיב גם:

  • 25.12.17 00:58:51

    מה בין קשב, טכנולוגיה ורוחניות? אלון נוימן ויעל מן-שחר מקדישים את תכניתם לקשר הייחודי בין שלושה דברים מהותיים בחיינו. האם קשב, ריכוז ומיקוד נפגעים בעידן הדיגיטלי? איך נוכל לשפר את המצב מבלי לוותר על הקידמה? המאמנת יעל צור באולפן ועונה על כל השאלות. וגם! משקפיים חדשים ומסקרנים במיוחד, ויתרונותיו המשמעותיים של… השעמום

  • 09.06.22 00:59:27

    שעה של מוזיקה מעולה להתעורר איתה, בעריכת ובהגשת אמיר פרי

  • 14.06.17 01:39:42

    כאשר ההודים מתלוננים על כך שהאנגלים שעבדו אותם, משל למה הדבר דומה? לשיכורים המתלוננים כי סוחרי המשקאות שהתיישבו ביניהם שעבדו אותם. אתה מסביר להם כי יכולים הם לוותר על השתייה, אך הם משיבים כי הם כה רגילים אליה, עד שאינם יכולים להימנע ממנה וכי עליהם לצרוך אלכוהול כדי לשמר את האנרגיה שלהם. לא האנגלים הם המשעבדים את הודו אלא ההודים משעבדים עצמם לאנגלים באמצעות אימוץ אורחות חייהם ותרבותם המודרנית והאלימה (לב ניקולייביץ' טולסטוי)

  • הצג עוד
    Skip to content